Contact

LET OP: heb je een inhoudelijke of organisatorische klacht over de eindexamens? Laat die dan niet hier achter maar op Examenklacht of bel met onze Eindexamenklachtenlijn: 030 7900 900, maandag t/m vrijdag tussen 12:00 en 19:00 uur.

De gewone klachten- en vragenlijn van het LAKS is bereikbaar van maandag tot donderdag tussen 10:00-17:00 en 24/7 via het onderstaande contactformulier.

Heb je nog geen reactie ontvangen op een vraag die je onlangs hebt verstuurd naar info@laks.nl? Of heb je het contactformulier ingevuld en nooit meer van ons terug gehoord? Dat kan kloppen. Wij zijn erachter gekomen dat een deel van de vragen in de digitale krochten van onze mailserver zijn blijven hangen. Momenteel wordt er hard aan gewerkt om antwoord te geven op de vele vragen die recent teruggevonden zijn. Je vraag komt vanzelf aan de beurt, maar mocht het urgent zijn, bel ons dan op 030 7900 910.

Je kunt ook je vraag hier stellen:

 

    1. Je gegevens

    Ben je een ouder? Dan kan je terecht bij Ouders & Onderwijs. Dit is de verbinder en ondersteuner van ouders rondom het onderwijs

    2. Info over je school

    3. Soort vraag

    Het LAKS verzamelt bovenstaande gegevens voor het afhandelen van je vraag/klacht. Hierbij is ons Privacybeleid van toepassing (zie onderaan).

    We sturen je een bevestigingsmail. Het kan zijn dat die mail in je Spam/Ongewenste Mail terecht komt!

    Hier vind je ons Privacybeleid.

    .. of wil je ouderwets contact?

     

    Landelijk Aktie Komitee Scholieren (LAKS)

    Adres: Drieharingstraat 6, 3511BJ te Utrecht

    Tel: 030-7900 910

    Mail: info@laks.nl

    KvK: 40534946

    Stichting COMBO – de LAKS jaarrekening